miércoles, 8 de diciembre de 2010

New Year Wishes by Touch Me and I

Hola chiquis! Mi querida amiga Touch Me y yo hemos hecho este nuevo kit sobre Año Nuevo. Para nosotras siempre es un placer trabajar juntas, así que espero les guste. Un besito para todas y hasta la próxima. Ahhh.. una aclaración he cambiado el blog al inglés porque asi es más fácil de entender para quienes no hablan español. Besotes.

Hi girls! Touch Me and I made this new kit. For us it is always a pleasure to work together, so we hope you like it! I changed my blog into English so you can be more easily understood by all, but I do not speak so well, so please forgive me if I screw up. Xoxo to all!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Samples:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

You can purchase this product at:

Photobucket

No response to “New Year Wishes by Touch Me and I”